Kanske...

Jag tror jag har fått tillbaka lite av mitt sinne nu. Det känns som det.

Egentligen borde jag väl inte fått det eftersom Ella nästan har skrikit konstant i en timme. Det är dessa dagar det hade vart skönt å hämta gjutjärnspannan... "kling" å hon sover gott tills i morgon. Men nää så gör man ju faktiskt inte men tänka det måste man få. Även fast man aldrig skulle gjort det som sagt.

Jag har kommit på det nu under tiden som jag sitter här å reflekterar att jag verkligen kan HATA andras barn. Inte alla nu utan vissa. Som man råkar ut för vid ett eller annat tillfälle.
Som en unge häromdagen som stog löjligt nära mig å Ella och vägrade flytta sig. Jag menar jag höll på å klä på Ella och behöver lite plats men det verkade inte funka där inte.

Sen en annan liten en som inte kan låta bli Ella, det är väl lite roligt i sig men man märker på Ella att hon tycker det är jobbigt också. Ella har kommit på en bra grej när hon vill ha sitt personliga utrymme så går hon å sätter sig i sin vagn. Då kan ingen komma åt henne på samma sätt. Hon är väldigt mån om det här utrymmet av någon anledning.
Samtidigt tycker jag det är bra att hon ser till att hon får det.

Men som sagt just nu är Ella ganska billig om någon vill köpa henne. hahah Men det ger sig säkert. Jag har försökt ett bra tag nu och Linda har precis tagit över för att se om hon kan lyckas bättre.

Jag vet inte vad  det är men hon har alltid vart lätt att lägga innan. Men nu för tiden måste man hålla på bra länge för att få henne å sova.

Kram
Bengan - Lite mindre irriterad för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback