Oj vad det brann.

Ja, jag vet att jag inte har uppdaterat här på ett tag men jag vet faan inte vad jag ska skriva ibland. Och jag har inte haft tid heller förrens idag.

Igår var jag som sagt med Röda Korset på brandövning i Ånn och det var jävligt roligt, det var andra gången jag var med på övning med räddningstjänsten i Åre och Storlien.

Scenariot va ett konfaläger som det börjat brinna på när ungdomarna låg och vila sig efter dagens hårda slit. Pär var med och spelade allmänt förvirrad medans jag skulle vara full å bjuda på lite Whiskey och störa ordningen helt enkelt...

Bilder!

image113
Maria Sminkad och klar för att vara medvetslös.

image114
Pär som tar hand om en mycket gapig "Pelle"

image115
Här tar en "full" Bengan hand om en förvirrad "Pelle"

image116
Här står jag och Pratar med räddningsledaren och vill ha tillbaks min Whiskey men det fick jag ju inte så klart.

Ja det var några bilder från gårdagen.... håll till godo!

ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Fanbjörn

Humm du Bengan en fråga! ÄR du singel nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback