Lite uppdatering om Ella.

Ja ni som läser min blogg vet ju att jag inte har vart den killen som har haft det roligaste att säga i det sista! Jag ber om ursäkt för det och har väl egentligen inget försvar mot det mer än att jag har mått jävligt å då menar jag JÄVLIGT dåligt! Jag har funderat på livet och vad det vill ha ut av mig?! vad mer kan man önska av livet än det jag har eller hade på gång?
Kan det vara så att man aldrig blir nöjd? iofs så vet jag svaret på det men frågan kommer ändå... ska man hela livet leta efter något som är bättre? nu pratar jag nödvändigtvis inte om tjejer, jag är en person som är fruktansvärt prylgalen. Jag menar verkligen galen! jag vill ha allt! Ny bil, motorcykel, Mobiltelefon, Ja vad som helst bara jag får tänka på hur fin den prylen jag precis köpt är. Och hur lycklig den gör mig. Men ibland så stannar jag upp. Som precis nu och undrar helt klart varför?? varför måste jag ha en ny mobil när den gamla funkar? Varför måste jag ha en nyare bil när den gamla är perfekt?
Ja ombyte förnöjer heter det och så är det nog. Men jag vet också att nästa gång jag ser den där jävla Sony Ericsson W880I så kommer jag vilja ha den! Jag vet det å jag vet också att jag kommer till slut att köpa en. För så är jag! 

Men i alla fall, jag ber om ursäkt för min tråkiga framtoning här och ska försöka bättra mig! Det känns som om jag är en  ny människa nu sen Ella kom, kanske behövde jag någon annan att tänka på eller så var jag mer nervös för det här än jag trodde. I vilket fall som helst så känns det som om jag är på väg åt rätt håll!! Och bloggen också hoppas jag. Men man vet ju aldrig. Jag kan ju bli mer snurrig än vanligt eller så blir jag kanske tråkigare. Men det sista hoppas jag inte på. Nää mer rolig i så fall!

Idag har jag pratat med Johanna, vi snackar inte alls lika ofta längre och det gör mig ledsen! hon betyder mycket för mig och nu känns det inte som vi är lika tight som innan. Men jag ska råda bot på det! och känner jag henne rätt så vill hon hjälpa mig med det! Nu kör vi Johanna!!

Ella!! denna lilla guldklimp!

Jag vet att jag sagt det innan men jag säger det igen. Jag vet inte hur livet var innan henne! Det känns som om hon alltid funnits och alltid kommer finnas. Hur skulle världen annars se ut? ja jag vet inte! hon är så vacker!
Hon håller sina små händer runt mitt ena finger och når knappt runt! men gud vad jag älskar denna lilla tjej. Hon har satt griller i huvudet på en redan. Jag sa till Linda att jag aldrig kommer handla nåt rosa. Sen bad Linda mig åka å köpa några bodies som hon kunde ha. Visst säger jag å kommer hem med 2 bodies, 2 mössor, 3 Par strumpor och 3 dressar. allt så klart i den förnäma färgen rosa! i alla fall nästan.

Saken var den att jag skulle kunnat gjort av med tusentals kronor, men ack vad jag fick lägga band på mig, men jag drog fram som en tromb i affären... hungrigt och målmedvetet... märkligt. det har aldrig hänt innan! men kul.

I morgon ska jag tydligen vara fylle chaffis åt Pär å Linda. helt ok! kan bli kul det... hahaha


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej min vän! Min älskade vän!
Ja, nu kör vi så det ryker :)
Jag måste bara få träffa lilla Ella snart, snart... När blir det dop? Då plankar jag in :)
Idag skall jag till gäddede... Känns spännande (not) Men men. A girls gotta do... You know. Vi hörs! Ta hand om er! Och fler bilder på den lilla, danke ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback