Kristihimmelfärds å ingen värme!

ja nu sitter man här på Krisithimmelfärdsafton och vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Jag vet ju att jag ska till polaren Pär och hans sambo snart och det är OK, dom är sååå roliga så det blir nice!

Svärmor å svärfar samt Lindas syster Jenny var här idag och hälsade på Ella och hade med sig lite ut fina kläder dom köpt. Samt en sån där reggskylt som Lindas syster Sara med kille köpt. Himla trevligt.

Mamma hennes gubbe Kent samt Faster Sofi hade igår skickat en otroligt fin blomma! kommer bild nedan! Dom andra bilderna är Ellas första bad, Första gången vi såg henne suga på tummen samt första gånge storebror Simon höll i henne.

        

Jag har sån där konstig känsla i kroppen idag, liksom som om jag inte har den ro som jag vill ha. Jag vill ha ut mer av dagen än vad den gett mig, idag är en sådan dag som jag känner mig snuvad på tillgång till nåt att göra. Märkligt. Och nåt annat som är märkligt är att jag äter hela tiden! jag förstår liksom inte vad som händer men det går inte lång stund förrens jag är tillbaka i kylen eller skafferiet för att hämta nåt att tugga på. Undrar vart det här ska leda? men ändå fast jag gör det och det inte alltid (knappt aldrig) är nåt nyttigt jag stoppar i mig så går jag ICKE upp ett gram, ytterst underligt.

Jag har även fått meddelande via bloggen att Nettan och Anna läser här, Kul!! det tycker jag ni ska göra och Nettan det är helt OK att du fortsätter läsa!

Nu ska jag till Pär Å Linda som sagt... Linda börjar gå fram å tillbaka här nu... Ella har inte vart jätte näll idag, lite grinig å så där men det är väl en sådan dag helt enkelt. Var förresten å köpte en babysitter till henne idag! det ska bli kul att testa den sen!

Kram kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback