Kärlek vid första ögonkastet!

Idag var jag konstigt upprymd, jag vet inte varför... eller jo det vet jag. Jag har hittat kärleken! Men som vanligt när det gäller mig så är den utanför räckhåll. Hur ska jag kunna få denna underbara, vackra, sensuella med så otroliga linjer... åhh bara man ser formerna så får man ståpäls. För sån är jag!! ännu en gång har kärleksruset och ha begäret tagit ett fast tag om min späda kropp. Denna gången krävs det ca 5000 för att stilla detta begär. Har jag dom pengarna? Nä så klart inte... Vill jag ändå ha denna vackra tingest?! Ehh JA!! vad kan det då vara som fångat mitt intresse.. tja det är omnämt innan i bloggen och det kommer en bild här nedan!
Vad ska en kille som jag göra åt detta? jag vet inte men tankarna snurrar för att fixa fram dessa pengar! Kanske avbet till å med... visst är man dum, Men gud va jag skulle blivit lycklig om jag kunde fått hålla en alldeles egen sådan i min hand.. känna den vibrera i fickan! Åhhh jag vill, jag vill, JAG VILL OCH SKA!!!

image42

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback