Ut med det gamla in med det nya...

Nu gäller detta inte saker eller kärringar om nu någon trodde det utan mer värderingar kanske eller sinnet som aldrig funnits. Många gånger har jag haft ambitionen att skaffa ett sundare alternativ till mig själv och det har funkat så där dom flesta gångerna.

Men av någon anledning som jag inte vet själv så känns det som att jag kommer lyckas denna gången. För kanske om jag bara ger mig faan på att jag ska göra nåt så går det faktiskt!

Som med snusningen t e x, jag har försökt många gånger tidigare men har alltid fallit dit igen. Men nu har det gått en månad och ännu känns det inte alls som att jag ens har hållt på med nåt sådant. Inget sug överhuvudtaget vilket känns märkligt men skönt.

Så om jag nu ger mig faan på att jag ska cykla till jobbet, Jogga lite innan duschen varannan dag och köra lite med hantlarna jag fått av Linda så kanske det helt enkelt blir så? Vad har jag egentligen att förlora mer än en kondition som jag aldrig har haft?!

Så nu ska den pumpas, poleras, smörjas och allt vad det nu kan vara mer man kan göra med den...

Ha det

Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback