Nästa semester!

Jag har haft semester nu i 3 veckor. Alltid när man har det så påminns jag om att jag har för liten bil av någon anledning.
Nu har i alla fall jag hittat lösningen på det problemet.
Det mest märkliga är att det är Ford som har kommit på den lösningen?

Så nu hoppas jag att jag vågrar vägra semester tills en sådan här är inhandlad! Och vill Linda på husvagnssemester så får hon allt köpa den under innan jag ger mig av på en sådan. Sen åker jag gärna iväg!

Bilder från den semestern vi hade i år kommer senare i veckan :)





Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

tjena storfräsarn. så ska dom se ut om man ska ut med familjen haha. ha de gött hälsa runt å krama solstrålen kent på jobbet som vanligt

2009-07-20 @ 21:37:31
Postat av: Virre

En sån vill jag oxå ha fast utan husvagn ;-)

2009-07-22 @ 21:20:26
Postat av: Ulrika

hehe.. ja du.. det stämmer jag har träffat någon:) och det känns så himla bra :) hehe har ni haft de bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback