Frosseri!

Nu ikväll har jag frossat, jag kände att nu har jag mått tillräkligt dåligt för att få njuta av livets goda. Nåt som är otroligt gott men man sällan köperpga att det är så jävla dyrt är Ben&Jerrys. Denna gången testade vi Cookie Dough. Alltså den va faan bland det grymaste jag någonsin smakat!!
Denna känsla av total lycka när glassen smälte och dom små bitarna av kakdegen trycktes mot gommen går inte att förklara.



Jag har idag också lämnat tillbaka "bläckfisken" på sjukan och passade där på att snacka med ett par v sköterskorna där ibland Therese från Motala som var en av dom som jobbade mest när jag låg där. Mycket trevlig tjej och denna gången hade faktiskt lite tid över...

Nu ska jag kolla lite tv sen ska jag försöka sova lite.. får se hur det går. Jag har lite svårt för det sen jag kom hem från sjukan tyvärr. Uppe sent och vaknar tidigt å kan ändå inte sova. Märkligt...

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Micke

visst är den god :D mmmmmm

2009-02-27 @ 08:24:28
Postat av: Jonsy

min favvoglass!!! Kramis

Postat av: kent

hua, glassomaner mitt i smällkalla vintern. varm glögg å peppakaka med ädelost gäller här. vi i byhåla e ju fryslortar som bekant. testa du bläckfisken på huvudet? gör som vanligt å ha de gött undvik glass alltså, Kent i gröna rummet i byuhåla

2009-02-27 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback