Ny dag nya tag

Ja idag så ville Linda sätta igång med det fortsatta arbetet med altanen. Kan inte säga att jag var överförtjust i början men det gick till slut.

Jag hade förberett mig väl med två fullladdade skruvdragare men icke att det räckte :(

Men glad ihågen använde jag mig då av borrmaskinen i stället. Skam den som ger sig!

Det gick ganska fort framåt idag å nu har vi bara en läkt som ska upp eftersom den som satt där var ganska murken. Den ska inhandlas imorgon hade jag tänkt. Då kanske man hinner klart snart om jag har tur.
Idag skulle det ju inte regna, ack vad jag bedrog mig. Men det var faktiskt ganska lugnt ändå. En del incidenter hände men inget allvarligt och det var ingen som skadades eller ens blev ledsen :)

Två bilder av denna dagen finns det så håll tillgodo. Trodde inte jag var så händig men det är väl som med allt, ger man det en chans så kan det ju faktiskt funka om man har tur!






Hej hopp gummi stropp

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!!

Va duktig du är gubben..det blir nog gör bra..

får försöka komma upp och inspektera L

2009-08-14 @ 23:17:04
Postat av: kent

jaha inga incedenter. bra. du hade väl spikat fast stegen på skorna så du stog stadigt skulle ja tro. haha de blir snyggt ska du se men akta tummarna som vi inte fått se ännu, undra varför? gör som vanligt med hälsningar å strålen fast de ösregnar

2009-08-15 @ 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback