Lite händig kanske...

Idag var vi iväg på Byggmax igen. Sist vi va där så blev det mest rekognosering av alltihopa för det var inte så väl planerat. Inget takräcke med å inget att sätta fast bräderna med heller för den delen.

Men idag så blev det både brädor till nya vindskivor och lite större till räcket som snart ger upp. Som ni ser på bilderna så har det gått ganska bra idag.





Så här såg det ut innan...


Och så här efter, inte helt nöjd med hur änden blev men faan orka göra om?! det får nog vara så och jag har lärt mig nåt till nästa gång :)


Har tagit ner en vindskiva idag för att se hur illa det var, svaret syns ganska tydligt. Det var inte alls bra. Tur man byter nu skiva nu då.


Å Ella gjorde det Ella gör bäst, Ser sör ut å käkar risifrutti.


Linda sprang fram och tillbaka och hjälpte antingen Ella eller mig med att hålla i nåt eller hämta nåt som jag förlagt  :) Det var snällt det!

Idag har Ella åkt till momma och ska vara där i 1 vecka tror jag. Så nu är jag alldeles ensam å övergiven. Men jag måste säga att det är hyfsat skönt att va hemma själv lite!

Ha de
Bengan





Kommentarer
Postat av: kent

aha byggare-bengan i farten. varför visar du inte tummarna efter jobbet, haha. ha de gött å gör som vanligt med solstrålen å hälsa runt, kent på jobet som vanligt i åska å drivis 22 gr.varmt

2009-08-09 @ 23:00:16
Postat av: Stefan Falkelind

Vad fint det blir.

Postat av: Stefan Falkelind

Skaffa Bloglovin så kan vi följa varandras bloggar genom det:)

2009-08-10 @ 14:29:12
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Runar

Vad bra att du övar med hammaren tills det blir dax att hjälpa mig! ;)

2009-08-11 @ 14:02:03
URL: http://fjose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback