Otroligt!

Jag fattar det inte?! nu har folk insett att det är så här... det här har i allafall jag vetat länge!

Aftonbladet idag står det: Killarna: Vi vill bli uppraggade!

Ja det vet jag väl att vi vill?! vi har faktiskt också känslor, vi är inga avelstjurar liksom. Men det verkar det som vissa tjejer har trott bra länge.

Vi killar hade inte heller haft dåligt ryckte om det vart så att vi sluppit ta kontakt hela tiden. Det är därför vi uppfattas som desperat på krogen. Vi är ju dom enda som tar kontakt! Desperat... Nä, bara pratglad!

Mer om helgen och Umeå resan senare, med bilder!

Bengan - Nästan som pirret i magen efter en kall öl på krogen

Kommentarer
Postat av: kent

hoohoohoo, du å kall öl på krogen???? inte ens 40 i solen å långkalsingar på G.C. kunde få dej att längta efter en stor kall.. tuffa dar har det varit de senaste men mamma muu kommer HEM på månd. 29/9. bara inget brakar ihop igen. krama solstrålen när hon vakar å hälsa runt. kent den tröttaste av oss alla just nu snaaaarrrk

2008-09-24 @ 22:05:07
Postat av: Lilla syster Sofi

Hej du.... Jag tyckte du skrev lite roligt... Om inte du är en avelstjur vem är det då???????????? ler 5 ungar och allt.....

2008-09-24 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback