Hur skoj som helst!

Ja det är roligt när man går in på sin blogg och märker att Mike har ändrat igen. Den senaste kreationen va faktiskt nästan bättre än den förra! Kanske skulle man anställa Mike till att ändra lite titt som tätt för han verkar bra på det där!

Än en gång Mike TACK!!

Igår va jag ute med jobbet... eller ja vi började med middag på Jack rabbit slims för att sedan inta Boda Borg. Vi trodde inte vi kommit så högt upp i listan men 2:a är inte fy skam! Och kul som faan hade vi.

Efter detta så mötte jag upp Anna och Erik och sedan kom också Tina och Ulf. vi hade det hur kul som helst tills jag var tvungen att ta bussen hem. På bussen var det naturligtvis en obegåvad faan som var tvungen att kräkas... not så nice, men det gick väl ändå ganska bra.

Idag ska jag på viktop träff och Linda bakar för fulla segel. Simon ska på disco men vägrar dansa. Undrar vart han fått det ifrån?! känns märkligt bekant det där.

En super bra bild på Anna och Tina nedan.



Trevlig helg mina vänner!

Kram
Bengan - Din halsduk om hösten

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var en jättekul kväll..och på tiden!! Men nu är vi båda på plats i stan och kan ses lite oftare, en gång i halvåret funkar ju inte:)



Hälsa Linda så hörs vi snart!

Kramkram!

2008-09-14 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback