Ella sjuk igen

Nu har Ella vart sjuk igen i 2 dagar men jag är nu tillbaka på jobbet. Verkar som om jag kommer vara borta därifrån mer än jag är där i år men men så är det ibland.

Annars idag och sen sist har det vart ganska lugnt. Har inte hänt så mycket. Jag har köpt Call of duty 4 till datorn bara och naturligtvis fastna jag direkt! ska detta vara min nya drog tro? skulle tro det!

Men visst är det skönt att få försvinna från verkligheten en stund. Bara slappa å känna sig fri.. eller ja men i allafall fri från vardags bekymmer som vad man ska ha för mat osv.

Sista dagen jag jobbar imorgon för denna veckan för sen blir det Ume å Starwars utställningen med Simpe... faan va KUL!!

Nää dags att sova...

Bengan - Så nära perfektion man kan komma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback