Tatuering

Ja då har man tatuerat sig igen, denna gången så blev det barnas namn. Himla bra faktiskt!! Hon kan hon den där Mia.

Jag har faktiskt inte så mycket att tillägga. Det händer inte så mycket i livet just nu utan man går till jobbet och tar det soft när man kommer hem. Å hur kul är det att höra om det?

Men en bild på tatueringen kan jag bjuda på i allfall...

Tommy på jobbet sa: ja... ännu ett steg närmare white trash! Kanske har han rätt. Vad vet jag?



Kram
Bengan - En liten bit av Sverige

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nice!!!

Det ska bli roligt att se den live sedan...

Sköt om dig!!//Er!!

kramen

Postat av: Lilla syster Sofi

Visst det är en fin grej att ta barnens namn. Men jag tycker du börjar få lite för många tatueringar nu... Snart ser du ut som en man som varit ute på dom sju haven.. :-)Bara du inte kommer ångra dig om ett par år...Det är ju inte så lätta att ta bort.

2008-10-02 @ 08:53:31
Postat av: Stefan Falkelind

Snygg tatuering!!



Lust att bli “superbloggare”? Det är ett sätt att få fler bloggbesökare. Vi skriver inlägg om varandras bloggar, lägger dit en bild och länkar. Vad sägs om det?

2008-10-02 @ 16:02:38
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: sofia

Såå himla fint! det e kärlek det!



Jag har ideer om två tatueringa själv, men har inte vågat mig på att börja det är som en drog säger dom som vet;)



Jätte kramar till dig min vän, hälsa familjen!



/Sofia



2008-10-02 @ 21:27:52
URL: http://lantluft.blogspot.com/
Postat av: Jonsy

Håller lite med din jobbarkompis ;) men I like it.

2008-10-04 @ 19:55:05
URL: http://jonsy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback