Snö & Blossa glögg

Ja nu har det kommit snö här uppe. Det ligger faktiskt kvar ännu och det snöade ännu mer igårkväll. Lite roligt är det allt men kallt!

Igår ringde dom till mig från Kil där Stoffe går i skola. Tydligen har han 70% frånvaro i skolan och ingen av hans lärare har hört av sig och informerat mig om det fast jag har bett dom?! Jag har bett om att få mail om något händer eller det är nåt annat. Det funkade väl i nån månad sen har jag inte hört nåt mer. Märkligt att det ska sitta så långt in?!

Snart är årets glögg här också den ska jag se till att lägga vantarna på... jag har ju 2 andra årgångar kvar hemma så man kanske ska börja samla eller nåt? snygg flaska va det i allafall



Ja de va nog allt

Ha de
Bengan - För glöggen i tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback