Faan jag är kass!

Nu har man inte uppdaterat på ett tag igen.

Igår hade vi möte på jobbet, det va vilka mål och riktlinjer vi ska ha för vxl. Låter inte så upphetsande och det va det inte heller. Men det gick bra och dom flesta är överrens.

Igår hade jag och Linda besök av en tjej som jag träffat genom vikop. Melinda hette hon och va himla trevlig. Hon övernatta hemma hos oss för att idag bege sig ner till Sala och familjen.
Jag vet inte exakt hur många gånger hon tackade för att hon fick sova hemma hos oss och vi fick  t o m en Alladin ask. Inte helt fel!

Imorgon ska jag med Pär till Järpen och hämta hans nya skoter. Ska bli intressant å se hur den ser ut, men ännu mer roligt å testa den i vinter :)

Snart har jag läst färdigt en bok jag fått låna av Johanna här på jobbet. El choko. den som inte läst den rekommenderar jag den till!  Handlar om en svensk kille som hamnar i lite klameri med rättvisan i Bolivia och får sitta i fängelse där en massa år. Och det är dessutom en sann berättelse!

Trevlig helg mina vänner!

Bengan - som sammet för ditt sinne

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska försöka rycka upp mig ;) Är iaf på bättringsvägen och kommer förhoppningsvis på måndag.



Ha en bra helg!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback