Dålig på att uppdatera?! va jag?!

Ja kanske är jag kass på det men jag har inte så hög prioritering på den här sidan just nu, men när jag har tid fixar jag till den.

I helgen har det vart ganska körigt. Började med att jag somnade som en klubbad säl i soffan i Fredags och vaknade när Simon väckte mig 05:30.

I Lördags var jag på kompisen Pärs mammas begravning. Det var JÄTTE fin begravning och gud va vänner hon hade! det var kanske 140 pers där och jätte många som skickat in hälsningar och pengar till cancer fonden.

Jag måste säga att jag kände kanske inte Birgit så himla bra men jag är glad över att få träffat henne. Hon var altid glad och positiv och vi hade alltid jätte trevligt! Vi har vart ute å grillat, fiskat, åkt båt, gjort kolbulle, åkt pulka, åkt skoter, fikat och en hel del annat ihop. Man kände sig alltid välkommen hem till henne och Olle. Hon varen helt fantastisk människa helt enkelt.

Senare på kvällen var vi på 30-års kalas hos Lindas mamma, Lindas lillasyster och hennes kille bor där nu medans dom renoverar sitt hus. Vilket då alltså gör att Lindas mamma fyllde inte 30 utan Lindas syster Saras kille Daniel fyllde så mycket! Hänger ni med?

Men nu är vi hemma igen, Linda vilar eftersom hon har så himla ont i huvudet och jag ska snart upp å lägga mig med tanke på att jag ska åka iväg med jobbet ca8 imorgon och vart vi ska vet vi inte. Vi vet att busresan tar ca 1,5-2 timmar men inte åt vilket håll vi ska eller exakt var vi ska.
Det vi vet är att vi ska bo i stugor men inte så mycket mer än det. Men det lär väl ordna sig det med.

Ha det gott vänner
Kram
Bengan - ditt värmeljus dessa mörka kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback