Tja

Ja här har då sanneligen inte mycket hänt.

Vi har köpt nya madrassen nu om jag inte sagt det. Jag var och lyssnade på våran nya Generaldirektör på jobbet igår. Himla cool tjej det där faktiskt. Hon va generös med sig själv och rolig att lyssna på.
Man är ju ganska van vid att högt uppsatta personer är lite strikta men det va inte hon.

Hälsade på en när man kom dit och ja himla bra helt enkelt.

Nu har vi ganska mycket snö här uppe. Inte så mycket att det är dags att ta fram skotern men ändå vitt ute med ett litet täcke. ganska lagom. Det enda som borde åtgärdas nu är halkan för den är grym!

Märktes inte minst i morse när man såg hur det var en utryckning och det visade sig vara en trafikolycka där en snubbe försökt köra om en långtradare men bollats lite fram och tillbaka mellan lastbilen och mitträcket. Inte alls bra.

Men nu är det dags att köra efter väder vare sig man vill eller inte. Oftast kör jag på ganska bra men nu drar man sig lite för omkörningar och tar det lite lugnare.

I helgen verkar det som att jag å Simon ska gå på bio. Har lovat han länge nu men det har aldrig blivit av. Men till helgen blir det Madagaskar 2.

Ta hand om er
Bengan - hal som en ål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback