Besviken!

Jag har inte vart här på ett tag och det är så ibland.

Just nu är jag så grymt besviken eftersom vi har fått reda på nya lönen nu. Jag fick tydligen sämst på hela jobbet. Om man tar bort mig så den som fick sämst då har ändå fått mer än dubbelt så mycket som jag... Vissa t o m 4 ggr så mycket, kanske  t o m 5 vad vet jag!?

Jag kan med lätthet säga att jag INTE är sämst på jobbet!!! jag kan nämna flertalet som faan inte gör många knop men dom har ändå fått bra mycket mer. Det ger mig inget att skvallra om dessa personer men jag antar att dom vet vilka dom är.

Jag tror, nästan vet t o m att jag ligger inte högst upp i svarsstatistiken men bland övredelen ligger jag lätt. Saken på jobbet är att vi inte har statistik över vad folk gör för det har facken sagt nej till. Både bra och dåligt. jag kan tycka i detta fallet att det vore bra med tanke på att mitt löneläge skulle sett helt annorlunda ut då.

Jag har fått reda på vad som behöver ändras så nu är det väl bara att försöka med det då. Men får jag inte mer pengar vid nästa påslag så vet jag inte vad jag gör!

Skitsamma nu ska jag sova!

Bengan - Biter i det sura gräset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback