Nya tag... nya ideer.

Jag har kommit på att man kan spara pengar om man till en början lägger ut lite. Som att köpa en EU-moppe t e x. Sen sparar jag ju pengar varenda månad när jag åker den tll jobbet. 40-50 kr i veckan. perfa!! Men så ska man ha cash för att köpa in den. Jag har kollat marknaden å sett att det finns sjyssta för en 5000 ca. Billigt och bra!

Men det får vänta. Nu är det ner till Borås som gäller först och främst sen får vi se....

Idag skulle jag egentligen sett Indian Jonas men det blir imorron istället. Johan kunde inte idag... men en dag mer eller mindre.

Mamma andas 70% själv nu vilket är sjysst! hon skulle visst få sitta upp idag också så jag väntar med spänning tills Kent hör av sig om hur det gick.

Har börjat förbereda Ellas rum nu också. Det ska målas i en lite Latte aktig brun färg till helgen är tanken. Blir nog bra.. om vi kan fixa till det hela på ett bra sätt.

Från och med nu skiter jag också i vad syrran säger... hon får inte vara med på fler kort på denna blogg. Gnäll när man inte lägger ut å gnäll när man väl gör det?

Är det nån som känner igen fenomenet?

Linda var och besiktade våran bil idag... det gick inget vidare. Måste byta spindelled vilket vi hade tänkt fixa på Onsdag med Pärs hjälp.. han är snäll han!

Ja det va i korta drag va jag har roat mig med... va har ni gjort idag??

Kram
Bengan


Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

Nää förlåt jag ska inte klaga något mera nu. Du får lägga ut vilka bilder du vill (nästan *ler*)
Men humöret kanske inte är vad det borde vara. Men våra omständigheter pratar nog för sig själv.
Ser med glädje fram emot nya roliga kort.

Kram kram

2008-05-27 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback