Nu är Morsmors hemma i Borås!

Ni som ivrigt följer sagan om elis återkomst kan jag med glädje meddela att hon är inte bara på Svensk mark nu utan även i Borås.

Den blev en dramatisk färd med ambulans från Landvetter till Sjukhuset i 160km/h med blåljus å allt. Även en läkarbil med Kent bakom var följe.

Så nu i skrivande stund håller dom som bäst på att installera henne på intensiven där. Jag kommer så klart att följa upp så snart jag tror dom är klara och har fått lite grepp om händelsen.

Att hon till slut skulle komma hem visste man ju om men att det skulle ta sådan himla lång tid hade man aldrig funderat på. Livet är allt bra nyckfullt och man vet aldrig vad som händer vid nästa möte med en bil eller fotsteg. Märkligt vilka konsekvenser en så annars "liten" sak kan ställa till med.

Jag kommer inom kort att bege mig mot Borås så klart för att där vara med mor så mycket jag kan. Ska även ta med mig familjen så klart. Ella kan nog sätta lite fart på henne hoppas jag.

Sen så är det även på tiden att den årliga grillfesten blir av igen... förhoppningsvis med mamma på ringside plats!

En liten bild på mor innan operationen... Förmodligen kommer hon dräpa mig när hon får reda på att jag lagt ut den men här ser hon ganska pigg ut tycker jag.
image218

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Ja nu är lilla mamma på plats och imrgon är det jag som ska hälsa på henne. Jag väntar med glädje tills du och familjen kommer.

2008-05-19 @ 22:14:22
Postat av: Linda

Ååå vad jag är glad för eran skull att mamma äntligen har kommit hem..
Ha det bäst..

Kram

Postat av: kent

oolllaaaaaaa. F.. va skönt å va hemma. höll på att kyssa jorden när vi landat, va för kallt å blåsit. mor installerad på IVA rum7, å va redigt glad när jag besökte henne vid 19.30. goa töser som tog väl hand om henne efter tröttsam resa via Bilbao för tankning å toabesök av passagerana. näää ögona e i knävecken, ska SOVA som en gresepöjk i egna sängen å vakna vet ej

2008-05-20 @ 00:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback