Mamma på väg hem!

Mamma befinner sig nu någonstans mellan Kanarieöarna och Spanien skulle jag tro. Hon lyfte från flygplatsen kl: 10:00 Svensk tid och kommer vara framme 17:20 för vidare transport till Borås lassarett och intensiven där.

Känns skönt att hon äntligen är på väg hem! Det har vart en lång resa inte minst för mamma som har haft det otroligt jobbigt där nere. Nu kan hon förstå språket och är på hemma plan för första gången på 7 veckor.

Jag kommer att åka ner så fort jag kan så klart!

VÄLKOMMEN HEM MAMMA!!

Kram Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Japp Välkommen hem lilla Mamma.... Jag ska få träffa dig imorgon :) Äntligen

2008-05-19 @ 16:13:47
Postat av: Mamma

Ni är för goa.. ni må tro va det käns när jag läser det här så lång tid effter..

2009-11-15 @ 02:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback