Börja känna mig som hemma....

Nu börjar man sakta komma in i rutinerna hemma igen. Det har känts lite konstigt ett tag och man har vart lite utanför allt som har hänt.


Men det känns skönt att vara hemma och jag har försökt att träffa lite vänner som man har kommit från lite grann.


Nu kan man hålla lite mer distans till allt som har hänt mamma på både gott och ont. Så klart finns hon med mig för det mesta i tankar eller så pratar jag om henne ofta och gärna.


Jag vill också säga att om det är någon som jag skulle hört av mig till eller så som jag kanske har missat att göra det till hör av er! jag är mer än lovligt snurrig nu för tiden och har en massa tankar om allt möjligt som far runt så tyvärr kan en del andra saker försvinna. Ibland har man den känslan att man ska ha gjort nåt men man vet inte vad och den har jag dagligen nu.... Undrar va det kan vara?!


Syrran undrade varför det inte fanns bilder från sista svängen ner till Spanien så det kommer några här...

image220

image221

image222

image223
En bild endast för dig sofi!

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

En fråga bara.... VARFÖR måste du sätt in bra bilder på alla andra men helt fruktansvärda bilder på mig??????
Jag tycker det är riktigt elakt............
:(

2008-05-24 @ 13:17:13
Postat av: kent

men Sofi du njuter ju, så varför inte visa alla andra va göttttttt de kan va me en glass när de e varmt.
det andra stolpskottet har ju alltid en cigg. i mun har du inte sett de?

2008-05-27 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback