Ännu ett bakslag

Vi hade ställt allt vårt hopp till idag. Enligt läkarna här skulle dom ta kontakt med SOS i Köpenhamn idag för hemtransport. Det grusades då det visade sig att mamma åkt på några bakterier som gör att hon nu istället är isolerad från andra.
Besökare till henne måste ha handskar och skyddsrock. nu säger dom att det kommer dröja en 7-10 dagar till innan  det kan bli tal om hemresa.

Både jag å Kent är lagom glada över det här och frustrationen har idag varit otroligt hög.

Vad som händer nu närmast vet vi inte utan vi kör väl på som vanligt å ser vad som händer.

Det enda jag kan komma på som är nytt här nere är att dom öppnat en Jack & Jones på köpcenrat bredvid hotellet... men va det har för värde i allt det här vet jag inte.

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Ja du min käre bror..... Vad finns det att säga mer än att man är jävligt trött på detta. Jag hoppas att vi har ork nog för att klara av det hela. Men så länge vi har våra nära och kära runt omkring oss så fixar vi nog det mesta bara mamma får komma hem. Kram kram

2008-05-13 @ 16:02:01
Postat av: Anonym

Hej Bengan!!

Vilken bra blogg du har!! Tänker på er här hemma och hoppas verkligen att Anna-Karin bli bättre snart och får komma hem!! Håller tummarna!!

Kramar Anna

2008-05-13 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback