Vad har jag gjort?!

Vad har jag gjort sen sist? tja frågan är lika lätt som det låter.
Jag har inte gjort så mycket. Tagit det lugnt å bara varit som det ska vara när man är lång ledig.

Jag har ännu inte fått resfeber heller och hoppas att det uteblir det här gången. Det är ganska kul med resfeber men också jobbigt. Iofs håller det förväntningarna uppe och det är inte fel. Men orka va typ nervös hela tiden.. huvva

På långfredagen var vi ute å anglade. Vi körde tjejerna mot killarna och redan från början visste vi alla hur det skulle gå. Tjejerna fick t o m välja hål först men tydligen var det fel tjej som valde... vad vet man?

Så här såg det ut och vinsten va en 70cl Tullamore. Tävlingen slutade 12:00 och innan det gått en timme var den slut kan jag säga. Delad på 7 st. Jag vart dragen innan kl slog 13 den dagen... hahah
image204

image205

image206

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

va ha ja sagt om sprit å fiske? ge fan i de. fiska först, sen en liten dramm. blev de nån fångst?
ska va lite party imorron för mor di, kommer väl nåra hoppas ja. vi får fira på G.C. alla 3. ha de i snön å kylan sommvi snart slipper. vita hälsn. fr. sandhult metropolen i väst.

2008-03-25 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback