OJ oj oj

Känner mig halvdöd idag! har inte riktigt hämtat mig än från alla intryck och händelser och nya vänner. Men roligt har jag haft och mycke har man vart med om.

Jag har en miljon saker att skriva om men jag vet inte vart jag ska börja. Just nu snurrar allt bara runt som en stor sörja!

Lite bilder ska ni få iallafall.

image196

       

Här är bilder från början mitten och slutet. Snubben jag är med är Ringblom och vid festen är det Mårtensson, Samuelsson Jag och Rolfsdotter. Först en veckas allvar sen fest. Mer bilder kommer säkert sen.

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Haha vilka roliga kort lite roligt att se dig sån..Men helt ärligt så förstår jag inte varför du ska göra de för men men valet är ditt....
Ja nu e de inte långt kvar till lite sol och bad :)

2008-03-17 @ 11:46:49
Postat av: Zandra

hahaha vilken bild...
Du ser ut som Shrek....ett riktigt träsktroll ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback