Magsjuka

Jag vet inte om det kan vara så att Ella har magsjuka för att hon är sjuk eller för att det är schlager idag. Men magsjuk det är hon. Det är synd om henne. Det enda hon gör är att vara loj å orkeslös till tusen och hon kan inte säga vad hon vill eller vad som är fel. Det enda positiva med att hon är dålig är att hon är fruktansvärt kelsjuk. Det önskar jag hon kunde vara lite oftare men av en helt annan anledning!

Christoffer åkte hem idag och ja det känns redan tomt. Man vänjer sig fort vid att barna är här så det är allt lite jobbigt. Men han kommer snart igen om han fick bestämma sa han.

Schlager... det va som Linda sa att idag är det ett tungt start fält. Tyvärr har jag inte hunnit sätta mig in i vem eller vilka det är som sjunger idag så jag kan inte komma med vilka som går vidare hit eller dit. Men det blir väl skit som vanligt skulle jag tro.

nu ska jag ta Ella igen...

Ha de mina vänner!
Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback