Lite bättre

Ja nu är det lite bättre...

Jag satt på jobbet igår å tokskrattade... det skulle jag få ångra idag. Eller igår om man så vill. Det började med Linda å slutade med mig. Man ska aldrig få vara riktigt nöjd med livet verkar det som.

Jag kom på igår att denna veckan va enda hela veckan på jobbet under hela mars. Ganska fantastiskt.

Nästa vecka är det TFU-G utbildningen. detta är då en sorts mini lumpen kan man säga.
Veckan efter fyller jag ju år å då är det också påskveckan vilket betyder att som stadsanställd slutar vi 14:30 skärtorsdag och ledigafredag å sen måndagen veckan efter.
Och samma vecka den 28 på Fredagen drar vi ner till Borås för att sätta oss på flyget till Kanarieöarna på Lördagen.
Gud va skönt det kommer bli att bara dra ett tag skita i allt å bara vara! sen är det April å Maj sen är jag ledig 3 månader. Eller ledig å ledig jag ska ta hand om Ella men vi ska hitta på massa kul å busiga saker.

Lite roliga bilder har jag hittat ockå.

Första bilden är allra första kortet jag tog på Linda när jag hälsade på henne för allra första gången i Borlänge. Snart 5 år sedan
image194

Farmor med Simon
image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback