Värme bölja i Varberg

Igår va vi hos mamma tills tja ganska tidigpå eftermiddagen. Tanken va att ka ill Varberg å grilla å softa. Så blev det också. Med en hetta som jag är ganska så imponerad över att Ella klarade tog vi oss dit.

Jag hade turen att få byta bil till en med AC efter ett tag men icke de andra.

Senare på kvällen grillades det som sagt...
image224

Men innan detta var vi å kollade på fästningen, det är det andra som Varberg kan vara stolta över. Det första är ett ställe som heter tre toppar. Så många olika glasssorter har jag aldrig sett! å tillbehör?! allt fanns verkligen.
Om man samlar allt som jag sett på olika glassplace genom åren så blir det tre toppar and then some! gud va gott!!

Jag har tyvär ingen bild på min glass med pinfärskt rån, himmelskröra, Dumle, marängswiss glass doppad i varm nötsås... Men jag har en bild på mig å Linda utanför fästningen... nog så sött!
image225

Och sist ett bonuskort på Ella i sommargräset hos farmor...
image227

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Linda

Herre gud vad stor hon blivit lilla Ella... Hoppas att allt är bra med er.. Kram kram

Postat av: Mike

tack för det trevliga sällskapet på grillen ;-) gick hemresan bra?

2008-06-11 @ 15:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback