Jamtli

dag har vi haft en utedag utan dess like. Simon var med sin fotbollsskola och gjorde massa roliga aktiviteter på Jamtli här i stan och jag och Linda var där med ena barngruppen Ella går i.

Det var väldigt trevligt att gå runt där å kika på dom gamla husen och 70-tals dagiset dom gjort i ordning. Ella fick även klappa en närgången get unge (kan dom heta killing?) det tyckte hon va kul!

Under tiden vi var där ringde det till Linda och hon har fått extra jobb på Jysk i stan så imorgon börjar hon där för att jobba resten av denna veckan och hela nästa men bara vardagar än så länge som väl är.

Jag känner att det kanske var lite väl deppiga toner igår men ibland blir det så. Man är inte alltd på topp även om man skulle vilja.

Känns skönt att mina ensamma dagar med Ella börjar imorgon också. Har knappt vart själv med henne så nu jäklar ska vi hitta på grejer. Har vart lite stilla ett tag men man kanske bara känner så för oftast har vi gjort något.

bilder kommer nog i morgon tror jag...

Sköt om er!

Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback