Hemma i Östersund.

Nu har vi kommit hem igen efter ganska hektiska 2 veckor i Sandhult. Känns skönt att komma hem men trist att det regnar. Iofs har det behövts men det är ändå irriterande.

Nåt annat som är irriterande är att jag lämnade in min mobil innan vi åkte och jag hämtade den idag men då funkar inte volym kontrollen på sidan och inte heller att söka i telefonboken?? underligt.

Var i sthlm och hälsade på Lindas mormor på vägen hem och fick en snabb fika.

Efter det åkte vi till Sofia och hennes familj som bodde någonstans dit vi inte hittade. Som väl är hade hon GPS och fick ge sig ut och leta efter oss! Men det va ganska snart som hon uppenbarade sig på grusvägen som väl är.

Hennes ena syster Elin med tjej Fia var där samt hennes mamma. Naturligtvis hennes man Micke och döttrarna Lea och Bianca också. Fruktansvärt trevliga allihopa!!

Vi fick grillat och fika som var hur gott som helst! Sen satt jag och Sofia uppe ett tag å bara snacka skit medans de andra kojsade efter en låååång dag.

Vi fick innan det en rundvandring i huset... man blir lite avvis faktiskt. Himla fint hus hade dom med egen biosalong, badrum med jacuzzi, bastu och en veranda som var hur sror som helst om man t o m kan välja om man vill sitta ute eller inne. Snyggt!!

Fick med oss ett par växter som var ganska coola också. En som kallas eller heter lammöra som är så himla len att ta på och smulgubbar... Ser ut som jordgubbar men smakar smultron om jag förstått det rätt... Ska se när dom kommer hur det smakar...

När jag var i Borås fick jag också träffa Sebastian "Sebbe" för första gången! det va hur kul som helst och vi fikade, kollade studenter, tog en glass och satt å snacka lite grann om allt möjligt!
bild...


Med mamma var det bara bra och hon blir piggare för var dag som går.. Dom skulle visst testa en ny respirator idag som är lite lättare att ta med sig. Ska bli kul att se om hon åker runt lite imorron eller när det kan bli...

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Lik sin pappa = svar JA! kram vännen, J

Postat av: Nettan - din gamla kollega du vet...

Ser att det hänt mycket i ert liv på sistone..

Skönt att läsa att din mamma är bättre...!!!



Själv så opades jag i måndags, kom hem igår..

Är sjukskriven i 8 veckor så staten får klara sig utan mig under sommaren.... ;-)



Ha de gott och ta hand om dig och familjen!!



Kram

Jeanette



PS Som du kanske lägger märke till så har jag en annan blogg som gäller min viktoperation..

2008-06-12 @ 22:08:47
URL: http://thick2thin.blogg.se/
Postat av: stoffe

a ja tyckr att han e lite lik dej men han e inte lik nån av sina syskon.

2008-07-16 @ 00:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback