Föräldraledig

Jag har snart vart hemma med Ella i 1 månad, tiden går fort och det känns som om det är imorgon jag ska tillbaka till jobbet. Hade det vart så hade jag just nu antagligen suttit å knaprat valium och bett till gud att ta mig härifrån.

Sanningen är att jag inte alls längtar tillbaka, jag skulle helst nog aldrig vilja sätta min fot där mer. Men jag saknar samtidigt mina jobbarkompisar ibland så mycket att det känns jobbigt.

Det ska också helt sannings enligt säga att jag har inte vart hemma en månad. Jag har vart hemma sen slutet på Mars mer eller mindre. Allt detta med mamma har tagit ut sin rätt och jag känner fortfarande att det känns hårt. Jag trodde aldrig att det skulle påverka mig på det här sättet som det faktiskt gör.

Man märker det inte på mig kanske men jag känner att jag orkar liksom inte fullfölja någonting. Jag blir snabbt rastlös och vill hitta på saker samtidigt som jag inte orkar göra nåt å jag bryr mig inte om nåt heller. Jag skiter i om det är fullt i sophinken, jag orkar inte dammsuga, skorna står huller om buller men va faan gör det mig?
Jag borde göra än det ena än det andra. Samtal hit å samtal dit... skitsamma!

Jag har avssagt mig allt som har med Röda korset att göra, jag har lagt ner hemvärnssjukvårdar idén och jag ser just nu inte när jag kommer ta upp det igen. Kanske om 2 mån kanske aldrig.

Jag vet att jag borde börja träna igen men samma där.. Orka bry sig. Men jag har en idé om att jag ska iväg dit någongång. Nu är soppan så dyr med så jag vet inte när jag skulle ha råd att åka dit.

Funderar på att köpa en EU moppe, smartdrag tänker jag. Inga Casch säger min plånbok! så just nu NÄ alltså.

Men jag har i allafall tagit ork till mig å fixat tid för att snacka med hon som ska göra plastikoperationen om det nu blir någon. Den 4 Aug kl:10 bär det av stapeln... Wish me luck!

Får jag inte den vet jag inte vad jag gör... Förmodligen inget men en enorm känsla av välbehag skulle det nog kännas av tanken på en jätte brasa nedanför jämtkraft... (för er som inte vet ligger sjukan där) hahah närrå.

något annat konstigt är att det har börjat klia nåt djävulskt på min tatuering och blivit som typ nässel utslag på dom röda partierna? jag fattar inget alls... om det vore allergi borde det väl kommit innan?! nån som vet?
Det är ju 7 mån sen jag gjorde den. Taskigt om det är det för det kan vara svårt att bli av med den liksom.

Nää sova nu...

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du fått nått svar ang tatueringen?



Hur är det annars?

Hihi ja har lite nyheter å berätta nästa gång vi hörs:)



Kram

2008-06-26 @ 21:10:00
Postat av: kent

mors. de e tillåtet att ha såna dagar eller perioder, de e bara så i livet vet du väl vid detta laget med tanke på din ålder. ha de

2008-06-29 @ 20:48:58
Postat av: Anonym

mors. de e tillåtet att ha såna dagar eller perioder, de e bara så i livet vet du väl vid detta laget med tanke på din ålder. ha de

2008-06-29 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback