Mycket Ella...

Det har vart lite mycket Ella här senaste tiden, eller ja senaste året kanske man ska säga. Men det faller sig naturligt eftersom det är hon jag är med hela dagarna när man inte jobbar osv. Men nu ändras det en liten stund.

Simon ska få sin tid i rampljuset. Jag tyckte hans mamma skulle klippa han för ett tag sedan men nu tyccker jag inte det längre. Han är fan hur söt som helst i den frillan han har och han passar sååå bra i den. Eller va säger ni?



Det har handlat mycket om klippning i slutet ska försöka komma från det...

Idag har Ella badat i en pool och ätit glass bland annat. Båda sakerna uppskattades enormt! Alltid kul att göra henne glad.

Imorgon ska jag å Pär iväg å fixa hjullagret på bilen, bra att få det fixat men trist att behöva betala så in i helvete för det! men vi ska ner till Borås i mitten på aug igen så då vill man ha en fullt fungerande bil. Då blir det bara jag å Ella å Stoffe som åker. Stoffe kommer upp med syster å hennes kille i slutet av Juli för yran. Det ska bli kul.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

Herre gud...Jag såg inte att det var lille Simpelimpe...Fy skäms på mig :(



Han har verkligen växt till sig och är inte så lite längre...Men han vill fortfarnde gå på Mcdonalds med faster ofi som han själv allt sa... :)

2008-07-03 @ 13:58:22
Postat av: Lilla syster Sofi

Japp vi kommer..... Tänkte bara fråga ska inte Simon följa med till Borås???

2008-07-04 @ 09:22:01
Postat av: Haakoningebjorg

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback