Skönt med helg.

I helgen har jag bestämt mig för att göra så lite som möjligt. Helst inget alls men nåt lär det väl bli.

Linda verkar vara på gång att bli dyng förkyld igen, hos henne är det väl andra gången det bara går runt runt på nu tyvärr. Det är inte utan att man tycker lite synd om henne.

Ella verkar också bli förkyld igen, det är trist när små knoddarna är sjuk. Simon hade feber när han va hemma igår men det verkar som om det kanske ger sig till idag. Vi får se.

Domen har kommit nu och han blev fälld för misshandel. Känns bra att få upprättelse men nåt annat var väl inte att tänka på att han skulle bli fälld med tanke på att han faktiskt erkände.

För första gången så har jag tränat med mina nya pass idag. Känns ganska lovande det här... jag tror det kommer bli bra bara jag håller ut nu och ser till att kör 3 gånger i veckan! Men jag har visionen om att jag en dag ska hamna i det läget att jag inte kan vara utan träning.. nu känns det väldigt avlägset. Lite vilja och uthållighet kanske ordnar den biten.

Ska fösöka få in lite nya bilder senare idag..

Ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback