Mer förvirrad än vanligt

Jag ska göra en lång historia kort... I måndags var jag å tränade.. Det kändes bra men jag kände mig inte "hemma" på det nya träningsstället jag var på. Så då kom jag på det att man kanske skulle boka en tid där dom då har lagt upp ett träningsprogram efter det man är ute efter. Det är ju ändå deras jobb... Så jag bokade tid för detta till 12:15 på Tisdagen. Sen kom jag på att det funkar ju inte, så jag ringde och sa att jag kommer 12:30 istället. För att dagen efter komma på att det går inte heller utan 11:30 skulle vara optimalt... och kommer dit 12:30?? oj oj oj säger jag bara. Men jag bokade om tiden till Onsdag eftermiddag efter jobbet, alltså idag... jag kommer dit idag och har tiden i morgon? jag fattar inget alls men just så snurrig är jag just nu. Med det mesta...

en tjej på jobbet sa att någon var på möte i morse.. vilket jag tolkade som FAAAN jag är sen till ett möte igen och ska springa dit... och inser att mötet jag är sen till börjar först i morgon. Märkligt va?

Sån är jag mest hela tiden nu. Jag har ingen koll på nånting och vet inget heller. Känns bara tomt när jag ska försöka komma på nåt. Som t e x när jag ringer Linda och hon inte svarar, hon ringer upp nån minut senare och undrar vad det var och jag har inte en aning?

Idag har vi fått hemkläderna vi beställt från Ellos, var mycket trevliga saker där. Köpte ett linne,tanktopp, t-shirtar ett par stycken och ett par shorts som var alldeles för stora så det får jag byta. Köpte också en cardigan. jag har aldrig gillat dom men det funkade det enda problemet var att dragkedjan va paj så jag ska be att få en ny.

Det är lite sånna här inköp man måste göra nu tills man ska åka så man inte står där utan kläder som är sjyssta liksom. vad hade väl vart värre? Skulle vilja ha råd att göra en tatuering till innan men det får nog vänta.... faan.

Ska satsa på träningen istället. Låter bättre faktiskt.

Såg en film med Linda idag också som heter Juno, ganska OK faktiskt. Hade en del bra poänger...

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback