Måndag igen.

Undrar hur många Måndagar man går igenom med ångest?Värsta dagen på hela veckan tycker många och jag håller med. Men jag hörde också en bra grej en gång för länge sen. Då var det en som var mest uppåt en Måndag? Varför undrade någon? Jo det är ju en hel vecka kvar tills nästa... Smart!

Denna veckan är rätt skön på jobbet. Jag har admin Mån,Tis och halva Ons. Som vanligt Torsdag och halva Fre är det repan... skönt!

Jag har faktiskt fått tips på ett ställe man kan hämta recept och det tackar jag för! fick även en vad Åsa kallar "gudomlig" mat rätt... och det är den säkert om man äter fisk. Vilket jag inte gör. Jag äter som jag själv brukar säga kemisk fisk enbart. Alltså fisk som inte smakar fisk. Då går det bra. Det är nåt med den smaken som gör at jag får kväljningar. Fråga mig inte varför för det vet jag inte. Jag har ätit mycke fisk i mina yngre dagar så det kanske är det?

Idag har vi vart hos Linda & Pär å fikat. Himla trevligt. känns som det var en evighet sen man var där och det var det också i våra mått mätt. Köpte även 20L motorolja idag... fruktansvärt upphetsande! men om man är som jag som byter olja på bilen var 1000:e mil varken mer eller mindre så lönar det sig med storpack! Kanske blir det lite över som man kan smörja in sig med... ehh hahahah

Höres i morgon vänner!

Kram
Bengan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback