Idag har jag inget roligare för mig än det här...

1. Hur gammal är du om fem år?

Tja det borde vara 37

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Hittills dom på jobbet

3. Hur lång är du?
1.86

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Juno


5. Vem ringde du senast?
Sambon Linda


6. Vem ringde dig senast?
Magda igår kväll


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
MInns inte


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på vad jag vill.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Vid Nyår


11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna


12. När vaknade du i dag?
06:14


13. Vilken är din favoritsång? 
Oj... Finns många bra.

14. Vilken är din favoritplats?
Jag har aldrig vart vid en sandstrand på Bahmas men jag kan tänka mig att det skulle vara den.


15. Vilken plats föredrar du minst?
Överfull buss


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte en aning faktiskt.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Minns inget från barndomen


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Nåt på tv tror jag, igår.

19. Hur stor är din säng?
1.80


20. Har du stationär eller bärbar dator?
En av varje faktiskt

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Boxers


22. Hur många kuddar har du i sängen?
2


23. Hur många landskap har du bott i?
4, Västra Götaland, Småland,Södermanland, Jämtland


24. Vilka städer har du bott i?
Borås, Göteborg, Kalmar, Stockholm och Östersund


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor


26. Är du social?
Ja det måste jag säga. Ibland kanske t o m översocial

27. Vilken är din favoritglass?
Texas pecan eller rocky road


28. Vilken är din favoritefterrätt?
Friterad banan är grymt gott!

29. Tycker du om kinamat?
Mums


30. Tycker du om kaffe?
Japp


31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk oftast


32. Sover du på någon särskild sida?
Mage eller höger


33. Kan du spela poker?
Ja men inte bra


34. Tycker du om att mysa/kela?
Så klart!

35. Är du en beroendemänniska?
Skulle jag nog säga ja


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner gör jag inte men Ingmar Stenmark fyller år på samma dag som mig.


37. Vill du ha barn?
Räcker med 5


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och fejk tyska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng


41. Vad spenderar du helst pengar på?
Teknik eller tatueringar för tillfället... kanske också kläder


42. Äger du dyrbara smycken?
Nja jag har en del guld grejer men njae


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Kustbevakarna, sjukhuset, Stridspiloterna, CSI osv


44. Kan du rulla med tungan?
Nepp


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj.. Ella för hon får mig att skratta bara jag tittar på henne


46. Sover du med gosedjur?
Nepp, ibland kommer Björne fast då är Simon där också


47. Vad har du för ringsignal?
Walker Texas ranger för tillfället


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En almenacka


50. Flirtar du mycket?
Nää det tror jag inte.

51. Kan du byta olja på bilen?
Japp, ska göra det på Lördag nästa gång


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja, en gång


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Nåt av Liza Marklund

54. Läser du dagstidningen?
varje dag!
.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej


56. Dansar du i bilen?
Ehh nä


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
OneFM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Minns ej


59. När var du i kyrkan senast?
På en konsert med Cyndee Peters och min vän Johanna och kören hon är med i

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Teknik läraren Stig


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 Natt på 80-talet

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Linda, fick en ros av henne i Måndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback