GRATTIS!!

Ja idag är man med om nåt man inte vart med om innan. Inte vad jag vet i allafall jag känner 2 som fyller år idag och dom fyller lika många år. Otroligt men sant.

GRATTIS!!
Johanna 26
Magda 26

Jag hoppas ni båda får en underbar dag med massor av fina presenter och god tårta!!

Idag ska jag iväg och snacka med en instruktör till träningen. Känns ganska bra att få komma igång. ska lägga upp en träning där jag kör 3 ggr i veckan och kör nog ganska hårt men inte för hårt så klart. Måste ju se fall man kan komma i form tills Kanarieöarna!

Iofs är det väl lite av ett önsketänkade att det ska gå så fort men skam den som ger sig!! diciplin blir det framöver!

Igår började jag å Linda se en film som var löjligt konstig. så vi bytte helt enkelt till en annan som The Rock va med i.  Han har väl aldrig gjort filmer som är högkvalitativa och heller inte vart den som gör jättebra insatser men hyfsade popcorn rullar är det ju. Så också denna faktiskt. Jag tror den hette The gameplan eller nåt åt det hållet. helt ok som sagt!

Annars allt som vanligt... och glöm nu inte Johannas tävling!

kram
Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback