Fredag!

Ännu en dag som är den sista innan helgen! jag kan för mitt liv inte förstå varför veckorna är så långa och helgerna så korta. Men det är så det alltid har vart och kommer vara antar jag.

Jag längtar tills man är hemma med Ella då dagarna bara flyter ihop till en enda massa och det liksom inte spelar någon roll vad det är för dag för jag kommer ändå ha Ella.

Idag så ska jag hämta Simon efter jobbet och handla lite. Känns skönt att ha han hemma lite. Känns som det var så länge sen, och jag saknar han varje dag! vi låg i hans säng igår och snackade lite om allt möjligt och jag frågade han hur långe han ska va hemma denna gången. Vi har lagt upp det så jag å Tessan att han får välja själv när och var han vill vara. Han sa 3 lördagar. han räknar lite underligt denna gossen men härligt så nätter brukar vara vanligast. När jag frågade han i tisdags när han skulle komma så var det om 2 nätter. Vilket då alltså va igår.

Ska se fall vi inte kan va ute i morgon å åka pulka med ungarna kanske... tror dom skulle gilla det. Ella blir så härligt rödnosad å rödrosiga kinder...

Har faktiskt tagit kontakt med mamman till grabben jag aldrig träffat igår också. Det har suttit långt in att göra det eftersom jag har förväntat mig att det inte kommer bli så himla roligt. Vilket jag hade rätt i! sen så är det ett ganska stort steg att träffa någon man aldrig sett men som ändå är min son. Psykiskt jobbigt nåt så fruktansvärt.

Jag förstår verkligen inte varför det ska vara så svårt? jag vill träffa grabben och fråga han om det och sedan säga det till mig borde inte vara allt för jobbigt.
Jag har bett att hon ska lämna min mail till han så får han välja själv om han vill maila eller inte. Jag hoppas så klart att han kommer göra det så vi har en chans att lära känna varandra innan vi ses vilket borde vara bäst för oss båda.
Jag ska ner nu i Mars nästa gång till resan och om jag nu kommer ner i tid den dagen hade det vart perfekt tillfälle. Iofs så har jag en liten stund kanske på Söndagen helgen efter beroende på när resesällskapet vill hem. Det är ju faktiskt jobb dagen efter så man vill nog vara hemma i tid.

Men den som lever får se....

Ja det va nog Fredagen i ett nötskal...

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback