En dag som alla andra.....

Ja idag finns det inte mycket att förtälja... om jag nu inte kommer på massa skit att skriva om. Vilket jag iofs har en viss läggning för att kunna göra.

det första jag kommer på som har hänt idag va att vi sålde Ellas första bilbarnstol vilket gjorde mig lite rikare! sånt är alltid roligt.

Den andra va att jag kände igen tjejen som kom å hämtade den men kom senare på att det va killen som va med som jag hade sett innan. Märkligt va? han är med i en acapella grupp som heter Sonic six och dom har man sett några gånger.

Den tredje saken va att vi var och handlade på Lidl idag och bredvid oss parkerade snubben som inte va så himla snäll mot Simon eller hans mamma när dom bodde ihop... IDIOT!!! men han försvann fort efter hans åg mig?!

Just nu tömmer vi godisbunkringen här hemma eftersom Linda ska banta eller vad man ska säga. Hon är sådan att finns det godis hemma äter hon. Medans jag är sån att finns det godis hemma så sparar vi det till en sämre dag! Ja ni kan ju förstå själva hur det här kommer gå. En av oss får ju inte som den vill...

Jo det är förresten andra dagen idag som jag håller mig borta från snus. Jag vet inte om det är det som gör det eller vad det är men det är liksom som en hel myr arme i ena knät å jag har ganska svårt för att sitta still. Och det var ett ganska så oskyldigt att jag ville ha Cola Zero innan idag men det slutade med att JAG SKA HA DET!!! ungefär som om jag skulle vart på smällen eller nåt. Underligt!

Ikväll så ska vi se på National Treasure 2. Jag har hört att den ska va helt kass å det är den säkert menom jag kan slippa tänka på att det kryper så förbannat i benen i två timmar så var det helt klart värt det.

Jag tycker det har vart lite dåligt med kommentarer i det sista så nikan väl skriva nånting i allafall?
Jag hade blivit jätteglad! och det kanbehövas nu när snusen går ur kroppen!

Trevlig helg!

Kram
Bengan


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej killen!!

Fan va du är duktig!!!
Keep upp!!

Jag är stålt över dig!!, snus/rökning är SKIT!!!

/Sofia

2008-01-12 @ 21:42:16
Postat av: Jonsy

Det här fixar du! Go Bengan!
Kram, J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback