Ännu en dag i Borås...

Det låyter kanske lite hemskt, jag vet inte men det känns faktiskt som jag har vart här för långe på ett vis. Jag känner mer å mer hur jag blir rastlös. Hur jag måste hitta på nåt.

Det händer så lite i denna byn som för länge sedan var det enda av hela världen som jag kände till. För mig var Sandhult universum och stället där alla som betydde nåt bodde. Nu kan jag inte föreställa mig vad jag gjorde under tiden jag bodde här? har stället verkligen dött den jag bodde här eller har det alltid vart så här?

Jag vet att vet man inget annat så är det klart att man inte saknar  det som man inte har en aning om. Så är det ju men efter att ha bott  i Göteborg, Kalmar, Sthlm å Östersund så är Sandhult en väldigt liten del av allt det som har fart och fläkt. Klart att Ösd inte kanske är världens mitt punkt heller men det händer mer där tror jag.

Va inne i stan idag å slogs av att alla människor där ser ut som stureplans kopior. Alltså Brats wanna bees. Och det stör mig så in i helvete! varför kan jag inte komma på men jag kan tycka det är rätt patetiskt att försöka få till nåt jävla mini Sthlm i denna stan. Var er själva  istället säger jag å låt sthlmarna vara sig själv där uppe. Ingen vill åka till en stad där alla är stöpta i samma form. För just nu är Borås just det. En sorglig patetisk efterapning av Sthlm

Igår va jag förresten hemma hos min kusin Madde och hälsade på Albin för första gången, och hemma hos Mike å kolla film å dom spela Guitar hero. Jag lekte lite med kameran så här kommer lite bilder från... tja en hel del grejer...

       

Och tröjan jag köpte kommer här! inte bästa bilden men ni får stå ut med denna helt enkelt.

image155

Dags för film!

Ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback