3:e dagen - Ska vara den värsta?!

3:e dagen utan snus... Eller ja 2:a om man ska hårddra det hela men små saker orkar jag inte bry mig om idag. Igår va det jobbigt. Jag va rastlös, ivrig på ett vis som jag inte känt sen julafton -82.  Idag kom jag på att hur intelligent är jag å slutar på värsta dagen av alla dagar. Om man slutar med nikotin är enligt hörsägen den 3:e dagen den värsta... vilket infaller dagen innan rättegången? Hur tänkte jag där liksom?!
Jag vet inte om jag fixar det den här gången faktiskt, just nu känns det som att det finns inte en enda möjlighet att jag kommer kunna sluta. Och redan när jag sagt just det så känns det bättre. Det känns som om livet har fått en mening igen. Åhhh

Jag kan hålla med om att jag kanske ibland kan berätta mer än vad jag gör här. Men å andra sidan så är det vissa saker man ibland inte kan prata om har jag fått för mig. Som t e x att jag ska vara på rättegång på Tisdag. Jag vet inte varför jag inte ska säga det egentligen men det känns lite oetiskt på nåt vis. Varför kan jag inte förklara men det kan ju också vara så att man sett för många Amerikanska tv-serier som man egentligen inte kan gå efter för så funkar det ju inte som alla vet!

Men jag kommer inte säga nåt om vad som hänt å så förrens efter allt är klart. Ni som känner mig vet en del redan och ni andra får helt enkelt vänta tills Tisdag.  

Idag har vi tagit det ganska lugnt. Jag var uppe med Ella i morse så vi har myst lite och Linda fick knoppa. Sen va vi ute å gick en sväng men innan det skottade vi. Kommer kort på det nedanför!

Har även vart och fikat ,med Eddie, Marie och Emilia idag. Himla trevligt, vi va på Svenssons och för dom som inte vet vad det är så ligger det på Frösön och har inredning från 50-60- talet nånting. Men servicen är helt värdelös och det tar tid nåt så in i helvete! Men ja ja så är det. Väntade kanske 25-30 min på en skinkfralla? Hallå??


Idag National Treasure 2 och lite Cola Zero, senare alltså.

Just nu... Simon är här, Ella sover, Linda sitter vid andra datan och jag kollar Lilla Jönssonligan...

     

image160

I morgon jobba igen!  Faaan vilken ångest...

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster.....

Kan man tänka sig att man både är faster och fadder till en sån liten go bit.... E mega stolt :)

2008-01-23 @ 11:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback