3:e Dagen - Nyårsafton

Ja dagen igår började ganska lugnt. Tog det soft på soffan mest hela dagen och väntade på att få räkna ner året.

Kent gjorde nyårsmaten som bestog av.

Förrätt: Avocado med räkor, caviar, rhode islandsås och en dill knippe.
Huvudrätt: Oxfile, hummer, peppasås och pommes.
Efterrätt: Fikon med zamboka grädde och röstade nötter.


Mycket gott alltihopa! och han var snäll nog att vänta mellan dom olika rätterna i 1 timme ca så jag kunde äta av allt. Senare på kvällen så blev det Irish coffé som jag tog nån för mycke så idag har inte vart en höjdar dag.
Var hos min moster en sväng igår också där min morbror med fru var och min kusin.  Hur kul som helst. Vi gick å la oss någongång vid 05:30 hyfsat på lurven och hyfsat trötta.

Idag har det mest vart soffan och film som har hägrat och det har vart ganska skönt men jag kunde må bättre. Men det börjar ordna sig nu.

Ikväll Bond och lite chips å cola.

Imogon kommer syrran med sin karl å sen ska jag till Mike å hans tjej å lira lite.

Ha det alla vänner
//Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback