Skidskytte VM

Ja det handlar det bland annat om idag. Jag var där och igår var det kallt att stå på läktaren... så idag tog jag på mer kläder och hoppades att det skulle hjälpa vilket det gjorde!

Det är ganska br drag på plats måste jag säga. Folk hejjar å tjoar som värsta snubbarna. Vilket är jäkligt roligt för man blir liksom i form även om man kanske är lite låg så ändrar det sig.

Här kommer lite bilder på mina gamla och nyfunna vänner.

       

Första bilden Ako (Uppsala) & Madelene (Valsjöbyn)
Andra bilden Jonas (Uppsala
Tredje bilden Ett gäng elever från Palmcrantz, Johan(Tror jag) Madelene) och tredje vet jag inte alls.
Färde bilden Madelene
Femte bilden Weronica & Kristina 

Om det verkar som om det är många bilder på Madelene så stämmer det Hon var min och Akos praktikant igår och idag var hon åter igen min & Weronicas praktikant.

Hon är inte bara det utan även min nya idol! För på Söndag har hon med sig 2 burkar Nugatti!! YEHAA!!! så lätt är det när man bor 6 km från Norska gränsen och mamma jobbar i Norge... 

Kommer även en ny idol bild på Ella!

image183

Vi var ju ner å kollade på invigningen till VM i Fredags och det var inte dåligt! mycket häftiga grejer på Rådhuset med nåt bildspel jag inte ens kan förklara men det såg bitvis ut som hela huset vibrera?? helt otroligt...

Men det var alldeles för mycket folk på stan för att vi skulle kunna vara i badhusparken med Ella. Folk brydde sig inte och gick bokstvligen över barnvagnen så vi kunde inte ens ha henne där i på tillbaka vägen. Jag fattar inte hur folk tänker då?

Men slutet gott allting gott!

Ha de vänner!

Bengan 

Kommentarer
Postat av: malin

ok.. då vet jag, att jag inte blev totalignorerad.. Bara lite bortglömd ;-)

Får ta å försöka ses nåt snart kanske?


Ha det så bra så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback