Sextest

Ja jag gjorde ett test... om det är till min fördel eller inte vet jag inte... Men här kommer svaret i allafall.

Du fick 27 rätt av 30 möjliga


Grattis, du kan massor om sex och har troligen ett genuint sexintresse också, vilket driver dig till att ta reda på mer och mer, och är det något du inte känner till, slår du upp det eller tar på annat sätt reda på vad det betyder. Du hatar att stöta på en sexuell term och inte vara säker på vad den står för. Sen kan du också vara lite av en besserwisser förstås och knäppa folk på näsan med att du kan otroligt mycket om sex. Ibland kanske du har en tendens att teoretisera bort sånt som bäst bara visas med kroppsspråk? Glöm inte att det ibland är bättre med en innerlig kyss, än en knastertorr föreläsning - även om det handlar om ett så spännande ämne som sex.

Tips för dig med avancerade kunskaper:

- Dela gärna med dig av det du kan. Men var inte överlägsen!
- Använd dig av dina kunskaper för att fördjupa den sexuella relationen med din partner. Kanske kan du ta reda på ännu mer till exempel om taoistiska och tantriska sextekniker.
- Beställ böcker via internationella boksajter, där finns mängder av intressant engelsk sexlitteratur om du vill veta ännu mer.

Hahah
Bengan


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, man kanske kan få fråga herrn om tips och råd nån gång... Och jag lovar att jag ska göra en pest eller kolera med tjejer också. Men annars är ju tanken med den leken att det ska vara svårt, nästan omöjligt att svara... Men att man måste ;)
Kram

Postat av: Sofia

Haloj!

hihi inte visste jag att du var sen jäv** på det planet!!!

Får man fråga var du hitta det där testet??

Kramis Sofia

2008-02-08 @ 11:10:53
URL: http://lantluft.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback