Patetiskt!

Jag vet inte för vilken gång i ordningen som jag tycker att hela grejen med melodifestivalen har försvunnit. Den som en gång var med Herreys å Carola i hög form kommer aldrig någonsin mer tillbaka det är väl så.

Men ska det verkligen vara nödvändigt att ta med 40-50 åriga gubbar som fortfarande tror dom är 25? det enda stället dom kan härja fritt är väl iofs på melodifestivalen men överallt annars så borde dom faan spärras in!

Vikingarnas egen Christers låt tyckte jag var lik en reklam jingel för baerskt öl eller kanske österikiska fjällen... men det är väl i princip samma sak?

Nää bäst idag var dansarna bakom Velvet! Så där lagom dirty på nåt vis! allt annat skiter jag faan i! Tyckte inte det fanns nån som var värd att gå vidare. Diamond va fjortis bra på sin höjd. Och hon med Parkinson iofs men enbart för att man tycker synd om henne och det är ju fel det med. Utstrålning hade hon inte för fem öre.

Nää jag säger som Gösta å Astrid på hemmet Blåsippan strax utanför Tanumshede... Det va faan bättre förr!

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi

jag håller med!!

Men den där Michael Michailoff tyckte jag var bra!!

Kram

2008-02-09 @ 23:10:15
Postat av: malin

En fråga bara... Har du bytt mobilnummer, eller kände du igår bara för att ignorera mitt sms? ;-)

Kram!

Postat av: Jonsy

Haha, Christer Sjögren... Vilket skämt! :S Men tydligen vill svenska folket ha det så här... Man skäms. Kram vännen

2008-02-10 @ 15:16:43
URL: http://www.jonsy.se
Postat av: kent

mossa. jaha 40-50 åringar ska spärras in, du har inte långt dit vet du väl. hoppas att du bara menar tokarna i melodifestivalen annars e ja illa ute eller hur?
fyller snart 18+ som ja gjort de senaste 4 åren. ha de gött från sandhult

2008-02-18 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback