Hur går allt ihop?

Vad definierar en människa? Är det hur många prylar man har? Vilket jobb man lyckats få? Vad man har för vänner? Hur man är som person? Hur man ser ut?


Jag kan säga för min del att man tänker nog lite på allt av det här. Inte för att alla delar spelar roll men i början av det att man träffar en person så kan det slå en olika saker av det man får reda på om just den personen. OM man nu hård drar det hela.


Då kommer jag osökt inpå mig själv. Jag har jobb, ser väl i alla fall hyfsat städad ut vad jag vet. Är skötsam och har jävligt bra vänner!


Vad är det då som gör att jag inte riktigt trivs med hur allt ser ut? Trivs ingen med hur saker och ting är? Jag vet att det går upp och ner å allt är inte lika bra som man alltid hoppas på att det ska vara men faaan! Det är inte så att jag är less på Linda eller Ella utan mer jobbet. Och är man less på en sak blir det lätt så att det går ut över allt annat.


Jag har tagit på mig att jobba under VM också vilket jag redan nu ångrar fett. Jag känner att det är läge att trappa ner bra mycket nu och det antar jag får vänta tills efter VM.


Det är så jävla märkligt. Jag vill hitta på saker samtidigt som jag inte riktigt pallar med att ha för mycket att göra. Underlig kombo jag vet men sån är jag. Har jag inget att göra blir jag less för det å har jag för mycket att göra så är det också fel. Men samtidigt när jag väl gör det jag tycker är ganska jobbigt just nu så är det faktiskt rätt skoj. Märkligt!

Ha de
Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback