Chafför

I helgen har det vart chafförs jobb. Och precis den sorten som man kan tänkas sig.  Jag har kört fulla kompisar helt enkelt. I Fredags var det Pär som skulle avtackas på sitt jobb och bowla lite. Fick även hämta han vid 01:45 nånting bra i gasen.

Igår följde var jag hemma hos Anna och hennes kompis Erik var där med. Sen drog vi vidare ner till Bishops där man träffade en del folk från jobbet faktiskt och efter det Mark Twain.
Det är rätt roligt att vara ute nykter och se alla folk som så desperat och faktiskt helt öppet så gärna vill hitta någon. Antingen att dela natten med eller livet. Så få som lyckas bara. Men man såg nån som fått ill det.. eller så hade dom fått till det redan innan. Vad vet jag?

Idag kommer Joel hit på middag och sen blir det väl en rulle skulle jag tro.

Ella är snuvigare än få och jag ska tillbaka till jobbet i morgon. Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska träna i morgon eller inte.
Jag har inte kommit igång än och jag har bara missat en gång men det känns ändå inte bra? vem trodde man skulle hamna här? att jag verkligen saknar eller mår dåligt över att jag inte tränar? hade jag inte trott för nån vecka sen. Men kanske har kroppen ställt in sig nu på att det är det här som gäller.

Jag ska i veckan till kirurgen också. Ska se fall jag får remiss till bukplastik. Jag hoppas verkligen att jag får det. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag har om utifall att kollat vad det kostar att göra det privat. 35-45 000 och vem har dom pengarna? Men jag SKA göra det... svårare än så är det inte. Frågan är bara hur. Jag håller fortafarande på hoppet att kirurgen skickar mig vidare.

Vad a ni gjort i helgen då?

Och Anna ser du det här... ring mig! jag har försökt nå dig men icke lyckats!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: malin

Tja! Hittade dig här, så jag var ju som "tvungen" att skriva en rad :-)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback