Var är kossan?

Det gamla talesättet att man inte saknar kossan förrens båset är tomt stämmer nog ganska bra. Jag har i ett par dagar nu känt att det är lite jobbigt att inte Linda är med.

Det har inte alls med att det är jobbigt med barna eller så för dom går det bra med, utan mer att hon inte finns nära.

Men det är också bra att man får vara ifrån varandra lite. Känna på hur det känns liksom.

Men Linda du ska veta att du är saknad och älskad av oss alla här nere! PUSS PUSS

Idag var en bra dag hos mamma. Vi fick reda på att hon ska få permission på Fredag eftersom vi åker hem på Måndag. Det ska bli kul. Vi laddar med tårta och väntar med spänning på att Morsmors ska komma hem för första gången sen 28 Mars.

Jag tror mammas hus saknat henne lika mycket som hon saknat huset. Kommer hon kännas igen sig? Kent har ju gjort en del ändringar sen sist. Men det tror jag nog. Hoppas bara hon inte blir ledsen när det ärdags att åka tillbaka. iofs skulle jag inte hålla det mot henne om så var fallet. Vem vill inte vara hemma i sitt hem? särkilt inte när man bott på samma ställe i 27 år.

Kram
Bengan - Din gräddglass till sommar jordgubbarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback