Mamma Muu

Idag var mamma mu hemma för första gången sedan 28 Mars. Detta var en stor händelse och jag försökte få hit både Hemvärnetsmusikkår samt kungen. Men ingen av dom hade tid.

Men mamma såg ut att stråla i kapp med solen ovan molnen. Vi intog tårta samt vetekrans i långa banor. Skönt att se mamma i sitt rätta element. Man såg hur hon hade saknat huset och verkligen tog in allt som var här. Njöt var nog bara förnamnet! Bilder nedan.







Dessa bilder gör tyvärr inte mamma rättvisa men jag är ju tvungen att visa hur det såg ut med mor hemma. Vi alla myste nåt fruktansvärt av denna händelse.

Ha de
Kram
Bengan - Snart i ett hem nära dig....

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

Ja det är väldigt olikt men det är ändå våran lilla mamma... Får en tår i ögat när man tänker tillbaka i tiden. Och hur fort allt kan ändras. Jag är verkligen glad över att du med familj och mamma finns i mitt liv. Det är väl inget man säger till varandra varje dag,men det borde man kanske göra. Men ni ska veta det iallafall. Ni är väldigt viktiga personer i mitt liv. Älskar er !!!

2008-08-16 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback